Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Emi & Ella - 27 oktober 2012 19:43

Hej♥

Jag (Ella) och min syster har precis spelat Just dance. Jag förlora när vi tävlade. Så jag slutade spela. Sen har jag spelat MSP resten av kvällen. Oj detta blev ett kort inlägg men måste man äta så måste man de.



     //Ella  

Av Emi & Ella - 27 oktober 2012 12:54

Hej!!!

Vi var på en mini utflykt nere vid en liten sjö och vi hade riktigt kul!   

Och nu är vi sugna på att gå på en utflykt igen....    :)

Men det var/är jättefint nere vid sjön, så här är några bilder:

 






 

 


 



 




                        Foto:Emi

 

Hejdå och ha det bäst!!!

 

   //Emi!

Av Emi & Ella - 27 oktober 2012 10:27

Heeej!

Det gick jättebra på hopptävlingen, fick till och med en rosett och på

halloweenfesten fick jag pris för bästa utklädning!!!!!   

Lite bilder:

 

Foto:Emi 

 


Här är look of today:

Foto:Emi 

 

Jag ska gå ut och fota lite snart så då blir det mer bilder!

 

   //Emi

Presentation

Hej! :)

Vi är två bästisar som heter Emi och Ella.

Jag (Emi) älskar hästar och jag (Ella) älskar gymnastik.

Båda två gillar också att fotografera!

Vår blogg uppdateras varje dag
med allt från våra hobbys till spännande upplevelser



Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi ha på vår blogg?
 Look of today
 Dagens låt, klipp osv.
 Dagens "vill ha"
 Frågestunder
 Mer bloggande bara!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards