Alla inlägg under september 2012

Av Emi & Ella - 30 september 2012 21:12

Hej! Nu tänkte jag bara pröva att blogga från mobilen och jag tycker faktiskt att det går/är väldigt bra ;D //Emi

Av Emi & Ella - 30 september 2012 18:27

Halloj!   

Här kommer några saker ni inte visste om oss:


           Emi:

  • Jag är blond
  • Har mörkgröna ögon
  • Går på piano, dans och ridning (fast de där med ridning visste ni redan :D)
  • Spelar msp och heter Pink-lila.tjej där
  • Mina favoämnen är engelska, slöjd och svenska (tror jag...xD)
  • Min favofärg är ljusblå och lila
  • Min favorätt är PIZZAAAA! ♥
  • Jag spelar minecraft
  • Jag gillar lillabloggen
  • Mina favorit hästraser är haflinger, islandshästar och shettisar!

             Ella:

  • Jag har ljusbrunt hår
  • Jag har bruna ögon
  • Går på blockflöjt, kör och gymnastik
  • Jag har en kanin och en katt
  • Spelar msp
  • Mitt favoritämne är bild

Vi ses o gonatt! :)


   //Emi & Ella ♥

Av Emi & Ella - 30 september 2012 17:51

Hej!

Varit på gymnastik i tre timmar efter de till stan och shoppa skor. De blev två par.

Vi ses ska spela msp (moviestarplanet).

   //Ella  

Av Emi & Ella - 30 september 2012 14:52

Tjabba! Jag var nyss och kollade lite på kläder och här är dem kläderna/grejerna som jag så gärna ville ha!   


Top Purple
 
 
Bangles Purple
 
 
Sweater White
 
Grejerna finns på Lindex online shop (tjej 8-14 år).   
 
   //Emi ♥
Av Emi & Ella - 30 september 2012 08:51

Hej!

Jag vaknade nyss så är lite trött nu...^jäsp^...

Idag så ska iaf en kompis komma hem till mig för vi ska ordna en överrsaskningsfest! :D

Den är till våran kompis som blir 10 och typ alla tjejer i klassen kommer!!! Yey

   

Skriver mer sen :)


   //Emi ♥

Av Emi & Ella - 29 september 2012 18:21

Hejjj!    

Jo, jag ska vara med i en hopptävling! (Anmälde mig nyss.)

Troligt vis så kommer jag ha en ponny som heter Rosa eller en ponny som heter Piccolo<3

Förra gången jag var på hopptävling gick det iaf superbra!   


//Emi ♥


Av Emi & Ella - 29 september 2012 16:02

Tjabba!  

Nyss så fikade vi bulle, te och juice, det var muummms!   

Snart kommer jag (Ella) också äta pizza! ;P


Vi har nt kunnat lägga ut bilder för på denna datan går det typ nt... :(

Men vi kommer göra det snart!


   //Emi & Ella



Av Emi & Ella - 29 september 2012 14:23

Hej! :)

Vi är två tjejer (Emi & Ella) som är 10 år och är bästisar.

Jag (Emi) älskar hästar och har ridit i 2 år, medans jag (Ella) går på gymnastik och har gjort det i hela 5 år.

Det blev ett kort inlägg för nu så ska vi fortsätta kolla på X-faktor (X-faktor tajjm)!


  //Emi & Ella


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! :)

Vi är två bästisar som heter Emi och Ella.

Jag (Emi) älskar hästar och jag (Ella) älskar gymnastik.

Båda två gillar också att fotografera!

Vår blogg uppdateras varje dag
med allt från våra hobbys till spännande upplevelser



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi ha på vår blogg?
 Look of today
 Dagens låt, klipp osv.
 Dagens "vill ha"
 Frågestunder
 Mer bloggande bara!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards